Olympic Games Effect / Najlacnejšie knihy
Olympic Games Effect

Kód: 04950134

Olympic Games Effect

Autor John A. Davis

This title deals with marketing at the Olympics, the attraction and the rewards. Essential reading in preparation for the 2012 London Olympics, the newly revised and fully updated second edition of "The Olympic Games Effect" offer ... celý popis

48.30

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Olympic Games Effect

Nákupom získate 120 bodov

Anotácia knihy

This title deals with marketing at the Olympics, the attraction and the rewards. Essential reading in preparation for the 2012 London Olympics, the newly revised and fully updated second edition of "The Olympic Games Effect" offers fascinating sports marketing and branding insights into the promotion of the Games themselves, and their unique attraction for corporations in particular. The important lessons of past Olympics will be used to show a hundred year-plus tradition based on a several thousand year old testament to the love of sports and competition, revealing how, in recent years, this has evolved into a seductively attractive vehicle for a wide range of audiences, from consumers to corporations. Loaded with historical information on the Olympics, the book traces the history of the Olympics back to 776 BC. This legacy is vital to the ongoing success of the Olympics, and is at the heart of why brands care so much. It is packed with illustrations that illustrate how the Games have become arguably the world's most successful sports event and the marketing opportunities this has led to. It includes relevant business strategies and recommendations to help companies understand how to make more effective sports sponsorship decisions. This timely new edition of "The Olympic Games Effect" shows the value contributed by sponsoring the world's premier sporting event, and explains how, by extension, other global sports events have the potential to generate similarly impressive results for their sponsors.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

48.30

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: