Outcome-Based Marketing New Rules for Marketing on the Web / Najlacnejšie knihy
Outcome-Based Marketing New Rules for Marketing on the Web

Kód: 04441818

Outcome-Based Marketing New Rules for Marketing on the Web

Autor John Donald Leavy

With the support of illustrations, examples, case studies and downloadable resources and tools, learn how to zero in on your online marketing goals, choose the best marketing tactics, and integrate timeless and new media technique ... celý popis

22.72

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Outcome-Based Marketing New Rules for Marketing on the Web

Nákupom získate 56 bodov

Anotácia knihy

With the support of illustrations, examples, case studies and downloadable resources and tools, learn how to zero in on your online marketing goals, choose the best marketing tactics, and integrate timeless and new media techniques and more-- and how to immediately implement them. From developing compelling content and discovering where to reach prospects on the web to leveraging social media and turning potential clients into paying customers, this action-packed guide covers it all. Leavy also takes you beyond your online efforts, and discloses the top business and marketing components that should be tracked and identifies common issues and solutions that most businesses face while implementing their online marketing plans.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects

22.72

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: