Planificación estratégica de las ferias comerciales / Najlacnejšie knihy
Planificación estratégica de las ferias comerciales

Kód: 36161998

Planificación estratégica de las ferias comerciales

Autor Moreno Sánchez, María de Fátima, Saco Vázquez, Manuela, Reinares Lara, Eva María

El presente trabajo pretende acercar al lector al apasionante mundo de las ferias comerciales y de todos los agentes involucrados en ellas: instituciones feriales, expositores y visitantes. Desde una visión teórica se recogen vari ... celý popis

20.53

Bežne: 20.90 €

Ušetríte 0.37 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte tento titul ešte dnes
  1. Objednajte titul a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na titul, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Titul zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení titulu

Informovať o naskladnení titulu


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle titul naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle titul naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o titulu Planificación estratégica de las ferias comerciales

Nákupom získate 51 bodov

Anotácia titulu

El presente trabajo pretende acercar al lector al apasionante mundo de las ferias comerciales y de todos los agentes involucrados en ellas: instituciones feriales, expositores y visitantes. Desde una visión teórica se recogen variables consideradas a priori determinantes en el comportamiento y en las actuaciones feriales, y desde una visión práctica se someten dichas variables a un riguroso análisis empírico. Así, la obra analiza de forma clara los elementos que hacen de las ferias comerciales una herramienta fundamental dentro de las estrategias empresariales, para finalmente proceder a la obtención de un amplio modelo de posicionamiento de la actividad ferial.

Parametre titulu

20.53



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: