Portfolio Management For New Products / Najlacnejšie knihy
Portfolio Management For New Products

Kód: 04124596

Portfolio Management For New Products

Autor Robert G Cooper

In this fully updated edition of Portfolio Management for New Products, the authors present a rigorous and practical approach to managing a company's product portfolio as you would a financial portfolio-investing for maximum long- ... celý popis

61.08

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Portfolio Management For New Products

Nákupom získate 154 bodov

Anotácia knihy

In this fully updated edition of Portfolio Management for New Products, the authors present a rigorous and practical approach to managing a company's product portfolio as you would a financial portfolio-investing for maximum long-term growth. With its field-tested, step-by-step framework, the book provides corporations and managers with the strategies they need to assess and realign their current R&D operations; determine which products are most worthy of resource allocation; design and implement a portfolio management process; maximize the value of their portfolios; and recognize and solve challenges as they arise. This book will be an essential resource for any company whose profitability, and very existence, relies on the products it chooses to develop and the speed with which it brings them to the market.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management

61.08

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: