Psychology of Food Marketing and Overeating / Najlacnejšie knihy
Psychology of Food Marketing and Overeating

Kód: 22619171

Psychology of Food Marketing and Overeating

Autor Frans Folkvord

Integrating recent research and existing knowledge on food marketing and its effects on the eating behaviour of children, adolescents, and adults, this timely collection explores how food promotion techniques can be used to promot ... celý popis

50.47


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Psychology of Food Marketing and Overeating

Nákupom získate 127 bodov

Anotácia knihy

Integrating recent research and existing knowledge on food marketing and its effects on the eating behaviour of children, adolescents, and adults, this timely collection explores how food promotion techniques can be used to promote healthier foods.

Parametre knihy

50.47

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: