Relationship Marketing in the Digital Age / Najlacnejšie knihy
Relationship Marketing in the Digital Age

Kód: 20330768

Relationship Marketing in the Digital Age

Autor Robert Palmatier, Lena Steinhoff

The concept of relationship marketing has been discussed among marketing academics and managers since the early 1980s. But instead of reaching its maturity stage, relationship marketing is nowadays encountering its next upsurge. D ... celý popis

230.09


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Relationship Marketing in the Digital Age

Nákupom získate 570 bodov

Anotácia knihy

The concept of relationship marketing has been discussed among marketing academics and managers since the early 1980s. But instead of reaching its maturity stage, relationship marketing is nowadays encountering its next upsurge. Due to a confluence of t

Parametre knihy

230.09

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: