Rethinking Communication in Social Business / Najlacnejšie knihy
Rethinking Communication in Social Business

Kód: 19389224

Rethinking Communication in Social Business

Autor Craig E. Mattson

This book argues that social business, in order to sustain its vital distinctiveness in democratic societies, must shift from an informative to a performative model of communication, especially regarding organizational storytellin ... celý popis

115.21


Očakávaný dotlač
Termín neznámy

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Rethinking Communication in Social Business

Nákupom získate 283 bodov

Anotácia knihy

This book argues that social business, in order to sustain its vital distinctiveness in democratic societies, must shift from an informative to a performative model of communication, especially regarding organizational storytelling, awareness-raising, and social problem-solving.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

115.21

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: