Rise of Corporate Publishing and Its Effects on Authorship in Early Twentieth Century America / Najlacnejšie knihy
Rise of Corporate Publishing and Its Effects on Authorship in Early Twentieth Century America

Kód: 09045867

Rise of Corporate Publishing and Its Effects on Authorship in Early Twentieth Century America

Autor Kim Becnel

This study examines the way that the modernization and incorporation of the American publishing industry in the early twentieth century both helped to foment the emerging late industrial cultural hierarchy and capitalized on that ... celý popis

78.30


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Rise of Corporate Publishing and Its Effects on Authorship in Early Twentieth Century America

Nákupom získate 195 bodov

Anotácia knihy

This study examines the way that the modernization and incorporation of the American publishing industry in the early twentieth century both helped to foment the emerging late industrial cultural hierarchy and capitalized on that same hierarchy to increase

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

78.30

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: