Role of Business in the Modern World / Najlacnejšie knihy
Role of Business in the Modern World

Kód: 04560082

Role of Business in the Modern World

Autor David Henderson

It is now a widely held view that a new era has dawned in which businesses must adopt a new conception of their mission, purpose and conduct, by endorsing and implementing corporate social responsibility. In The Role of Business i ... celý popis

17.95

Bežne: 17.97 €

Ušetríte 0.01 €


Očakávaný dotlač
Termín neznámy

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Role of Business in the Modern World

Nákupom získate 45 bodov

Anotácia knihy

It is now a widely held view that a new era has dawned in which businesses must adopt a new conception of their mission, purpose and conduct, by endorsing and implementing corporate social responsibility. In The Role of Business in the Modern World, Professor David Henderson argues if we ask businesses to achieve broader social goals, we risk undermining the very system in which business activity leads to opportunity and prosperity. Professor Henderson describes the unprecedented material progress that has occurred in the last century as a result of the wide-ranging entrepreneurial opportunities and competitive pressures that exist within a market economy. The material prosperity created by the activities of business is threatened by the 'global salvationist consensus' that has arisen in recent years and which seeks to change the role of business via the doctrine of corporate social responsibility. Professor Henderson shows that this consensus is based upon a set of fallacious beliefs about the nature of capitalism, profiteering and business enterprise.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Economics

17.95

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: