Role Of M-Marketing In Increased Financial Traffic of Mobile Devices / Najlacnejšie knihy
Role Of M-Marketing In Increased Financial Traffic of Mobile Devices

Kód: 16367419

Role Of M-Marketing In Increased Financial Traffic of Mobile Devices

Autor Shamika Kumar, Gurpreet Singh, Chaitnya Babu K.

This book channelizes the focus on finding out the impact of M-marketing in driving customers to spend out their money on different financial devices. The present study is an attempt to conglomerate all the major possible dimensio ... celý popis

38.62


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Role Of M-Marketing In Increased Financial Traffic of Mobile Devices

Nákupom získate 96 bodov

Anotácia knihy

This book channelizes the focus on finding out the impact of M-marketing in driving customers to spend out their money on different financial devices. The present study is an attempt to conglomerate all the major possible dimensions of financial transactions and the means in which the companies are trying to educate the customer base with regard to these value-added services. Correlation, Regression and Granger causality tests are used as econometric techniques to analyze the data and to find empirical results about the impact of mobile marketing in ensuring financial traffic in mobile devices.

Parametre knihy

38.62

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: