Scientific Advertising: In a Digital World / Najlacnejšie knihy
Scientific Advertising: In a Digital World

Kód: 20232589

Scientific Advertising: In a Digital World

Autor Claude Hopkins, Barbara Aun Anderson

Scientific Advertising in a Digital World, is based on the popular marketing book "Scientific Advertising" by Claude Hopkins (1928). Hopkins version was written in language of the period, using words which may be unfamiliar or hav ... celý popis

7.88

Bežne: 7.91 €

Ušetríte 0.03 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Scientific Advertising: In a Digital World

Nákupom získate 20 bodov

Anotácia knihy

Scientific Advertising in a Digital World, is based on the popular marketing book "Scientific Advertising" by Claude Hopkins (1928). Hopkins version was written in language of the period, using words which may be unfamiliar or have slightly different meani

Parametre knihy

7.88

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: