Scientific Advertising / Najlacnejšie knihy
Scientific Advertising

Kód: 18719217

Scientific Advertising

Autor Claude C Hopkins

Claude C. Hopkins (1866-1932) was one of the great advertising pioneers. He believed advertising existed only to sell something and should be measured and justified by the results it produced. He worked for various advertisers, in ... celý popis

15.46


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Scientific Advertising

Nákupom získate 39 bodov

Anotácia knihy

Claude C. Hopkins (1866-1932) was one of the great advertising pioneers. He believed advertising existed only to sell something and should be measured and justified by the results it produced. He worked for various advertisers, including B

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

15.46

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: