So You Want To Be Customer-Centric?: 8 Steps To Profitable Customer Relations / Najlacnejšie knihy
So You Want To Be Customer-Centric?: 8 Steps To Profitable Customer Relations

Kód: 17058655

So You Want To Be Customer-Centric?: 8 Steps To Profitable Customer Relations

Autor Alain Thys

Despite proclaiming the contrary, most businesses don't really care about their customers. Sure, they swear blind that the customer is at the heart of everything they do. But when push comes to shove, customer happiness comes seco ... celý popis

12.35


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe So You Want To Be Customer-Centric?: 8 Steps To Profitable Customer Relations

Nákupom získate 31 bodov

Anotácia knihy

Despite proclaiming the contrary, most businesses don't really care about their customers. Sure, they swear blind that the customer is at the heart of everything they do. But when push comes to shove, customer happiness comes second to quarterly profits an

Parametre knihy

12.35

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: