Social Media Analytics for User Behavior Modeling / Najlacnejšie knihy
Social Media Analytics for User Behavior Modeling

Kód: 24878375

Social Media Analytics for User Behavior Modeling

Autor Nelakurthi, Arun Reddy (Graduate Student, School of Computing Informatics, and Decision Systems Engineering, Arizona State University, AZ), He, Jingrui (Associate Professor, School of Computing Informa

In recent years social media has gained significant popularity and has become an essential medium of communication. Such user-generated content provides an excellent scenario for applying the metaphor of mining any information. Tr ... celý popis

163.06


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Social Media Analytics for User Behavior Modeling

Nákupom získate 403 bodov

Anotácia knihy

In recent years social media has gained significant popularity and has become an essential medium of communication. Such user-generated content provides an excellent scenario for applying the metaphor of mining any information. Transfer learning is a re

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky The arts Industrial / commercial art & design Product design

163.06

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: