Social Media Marketing / Najlacnejšie knihy
Social Media Marketing

Kód: 09119240

Social Media Marketing

Autor Eric Anderson

Social media represents a challenge to the traditional model of mass media, which in turn represents a challenge to traditional mass marketing. This book examines multiple facets of the new media experience through the lens of gam ... celý popis

152.17


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 14 - 18 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Social Media Marketing

Nákupom získate 376 bodov

Anotácia knihy

Social media represents a challenge to the traditional model of mass media, which in turn represents a challenge to traditional mass marketing. This book examines multiple facets of the new media experience through the lens of game theory concepts.§

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects

152.17

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: