Software, Animation and the Moving Image / Najlacnejšie knihy
Software, Animation and the Moving Image

Kód: 09088634

Software, Animation and the Moving Image

Autor Aylish Wood

Software, Animation and the Moving Image brings a unique perspective to the study of computer-generated animation by placing interviews undertaken with animators alongside an analysis of the user interface of animation software. L ... celý popis

70.87


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 12 - 17 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Software, Animation and the Moving Image

Nákupom získate 175 bodov

Anotácia knihy

Software, Animation and the Moving Image brings a unique perspective to the study of computer-generated animation by placing interviews undertaken with animators alongside an analysis of the user interface of animation software. Locating software at the centre allows Wood to develop a novel framework for considering computer-generated images in visual effects, animations, games and data visualizations. The idea of software can be intimidating, but approaching computer-generated animation via software need not rely on prior knowledge about programming or any particular animation software. The methodology developed in this book takes the user interface of software to be meaningful because it is culturally legible. The primary case study of this project is the computer animation software, Autodesk Maya. Interviews with animators provide a tangible way into software, and throughout these are allied with Wood's analysis of the spatial organizations of the user interface. Informed by the digital contours of software protocols, this study brings greater definition to something that remains implicit in many discussions of CG animation: more-than-representational space that reveals an origin in digital rather than physical space.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Computing & information technology Graphical & digital media applications 3D graphics & modelling

70.87

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: