Strategic Brand Management / Najlacnejšie knihy
Strategic Brand Management

Kód: 19193245

Strategic Brand Management

Autor Rosenbaum-Elliott, Richard (Professor Emeritus of Marketing and Consumer Research, University of Bath, School of Management), Larry (International Con

The only textbook that builds upon the traditional branding models to fully explore the emotional, social, and cultural impact real-world brands have on contemporary consumers.

67.09


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame do 4 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Strategic Brand Management

Nákupom získate 169 bodov

Anotácia knihy

The only textbook that builds upon the traditional branding models to fully explore the emotional, social, and cultural impact real-world brands have on contemporary consumers.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

67.09

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: