Strategic Brand Management, 3rd Edition / Najlacnejšie knihy
Strategic Brand Management, 3rd Edition

Kód: 25655638

Strategic Brand Management, 3rd Edition

In Strategic Brand Management (3rd Edition), Alexander Chernev, professor of marketing at the renowned Kellogg School of Management at Northwestern University, lays out a systematic approach to understanding the key principles of ... celý popis

77.78


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Strategic Brand Management, 3rd Edition

Nákupom získate 196 bodov

Anotácia knihy

In Strategic Brand Management (3rd Edition), Alexander Chernev, professor of marketing at the renowned Kellogg School of Management at Northwestern University, lays out a systematic approach to understanding the key principles of building endur

Parametre knihy

77.78

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: