Branded Interactions / Najlacnejšie knihy
Branded Interactions

Kód: 28222178

Branded Interactions

Autor Katja Wenger

Digital design plays a crucial role in how customers experience a brand. However, corporate websites and online shops are only part of interactive brand identity; complex user experiences closely interlink conception, design, and ... celý popis

65.51

Bežne: 76.96 €

Ušetríte 11.45 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 3 - 5 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Branded Interactions

Nákupom získate 164 bodov

Anotácia knihy

Digital design plays a crucial role in how customers experience a brand. However, corporate websites and online shops are only part of interactive brand identity; complex user experiences closely interlink conception, design, and technology and integrat

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

65.51

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: