Strategic Marketing Management - Theory and Practice / Najlacnejšie knihy
Strategic Marketing Management - Theory and Practice

Kód: 20930329

Strategic Marketing Management - Theory and Practice

Autor Alexander Chernev

Strategic Marketing Management: Theory and Practice offers a systematic overview of the fundamentals of marketing theory, defines the key principles of marketing management, and presents a value-based framework for developing viab ... celý popis

164.31


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Strategic Marketing Management - Theory and Practice

Nákupom získate 411 bodov

Anotácia knihy

Strategic Marketing Management: Theory and Practice offers a systematic overview of the fundamentals of marketing theory, defines the key principles of marketing management, and presents a value-based framework for developing viable market offe

Parametre knihy

164.31

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: