Invisible Brand: Marketing in the Age of Automation, Big Data, and Machine Learning / Najlacnejšie knihy
Invisible Brand: Marketing in the Age of Automation, Big Data, and Machine Learning

Kód: 20542822

Invisible Brand: Marketing in the Age of Automation, Big Data, and Machine Learning

Autor William Ammerman

Marketers are harnessing the enormous power of AI to drive unprecedented results The world of marketing is undergoing major change. Sophisticated algorithms can test billions of marketing messages and measure results, and shift th ... celý popis

28.27

Bežne: 28.91 €

Ušetríte 0.64 €


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 10 - 14 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Invisible Brand: Marketing in the Age of Automation, Big Data, and Machine Learning

Nákupom získate 71 bodov

Anotácia knihy

Marketers are harnessing the enormous power of AI to drive unprecedented results The world of marketing is undergoing major change. Sophisticated algorithms can test billions of marketing messages and measure results, and shift the weight

Parametre knihy

28.27

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: