Theorizing Tourism / Najlacnejšie knihy
Theorizing Tourism

Kód: 06391620

Theorizing Tourism

Autor Arthur Asa Berger

A useful introduction to the study of tourism that applies semiotics and cultural theory to deal with some of our most iconic tourist destinations from the Taj Mahal to Las Vegas, and from the Eiffel Tower to Antarctica. ... celý popis

135.05


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Theorizing Tourism

Nákupom získate 334 bodov

Anotácia knihy

A useful introduction to the study of tourism that applies semiotics and cultural theory to deal with some of our most iconic tourist destinations from the Taj Mahal to Las Vegas, and from the Eiffel Tower to Antarctica.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

135.05

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: