Tourism in the Middle East / Najlacnejšie knihy
Tourism in the Middle East

Kód: 05096887

Tourism in the Middle East

Autor Dr Rami Farouk Daher

This edited volume on tourism in the Middle East embodies a multi-discursive approach to the study of tourism in the region offering not only different perspectives but qualifying local knowledge and realities. The book re-examine ... celý popis

203.10

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Tourism in the Middle East

Nákupom získate 503 bodov

Anotácia knihy

This edited volume on tourism in the Middle East embodies a multi-discursive approach to the study of tourism in the region offering not only different perspectives but qualifying local knowledge and realities. The book re-examines the discourse of tourism within geopolitical contemporary regional realities. The book re-conceptualizes tourism as a discourse linked to heritage and identity construction, national and global economies, and development of local communities. Alternatively, a new discursive approach to the understanding of tourism emerges out of invigorating and stimulating latent regional realities and the social histories of various towns, villages, and cultural landscapes within the contested and politically-charged region of the Middle East. The book investigates issues of national identity, authenticity, definition of heritage, representation of cultures and regions, community and tourism development, urban tourism, heritage conservation and tourism, and tourism related investments through a new vision for the region that transcends current geopolitics or national and formal historiographies.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

203.10

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: