Tourism Marketing / Najlacnejšie knihy
Tourism Marketing

Kód: 01015043

Tourism Marketing

Autor Alastair Morrison, Ulrike Gretzel

This is a comprehensive and integrated textbook that uniquely considers tourism marketing from the customer perspective in the era of e-marketing and ethical tourism to reflect the way Tourism Marketing has evolved. The book refle ... celý popis

68.71


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 3 - 5 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Tourism Marketing

Nákupom získate 170 bodov

Anotácia knihy

This is a comprehensive and integrated textbook that uniquely considers tourism marketing from the customer perspective in the era of e-marketing and ethical tourism to reflect the way Tourism Marketing has evolved. The book reflects current practices by integrating, social media and e-marketing throughout, emphasising the sustainability of tourism including concepts such as ethical tourism and green marketing. International case studies are integrated throughout to show practical realities of tourism marketing. This innovative, accessible yet academically rigorous introduction to contemporary tourism marketing is essential reading for all Tourism students.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

68.71

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: