Vanilla flavour production methods and consumer acceptance / Najlacnejšie knihy
Vanilla flavour production methods and consumer acceptance

Kód: 06842005

Vanilla flavour production methods and consumer acceptance

Autor Diana Amui

Vanilla has been discovered already 500 years ago. From the beginning of the 17th century its value grew, pushed by the demand of the consumers. This demand caused a great number of new production methods for artificial, nature-id ... celý popis

75.32


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Vanilla flavour production methods and consumer acceptance

Nákupom získate 188 bodov

Anotácia knihy

Vanilla has been discovered already 500 years ago. From the beginning of the 17th century its value grew, pushed by the demand of the consumers. This demand caused a great number of new production methods for artificial, nature-identical and natural vanilla flavours. Vanillin is world's number flavour chemical for a long time. The consumer trends of the 21st century are towards, fair trade, sustainable, natural, fair traded and organic products. The aim of this study is to find out if the development of the vanilla flavour production methods fits to the changing attitude of the consumer.

Parametre knihy

75.32

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: