Women and Consumer Culture in Early Twentieth-Century Japan / Najlacnejšie knihy
Women and Consumer Culture in Early Twentieth-Century Japan

Kód: 16350820

Women and Consumer Culture in Early Twentieth-Century Japan

Autor Tomoko Tamari

The first thirty years of the twentieth century was a key period in the development of Japanese society, during which it began to face directly the political, economic and cultural power of the West in order to establish a modern ... celý popis

207.32


Očakávaná novinka
Termín neznámy

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Women and Consumer Culture in Early Twentieth-Century Japan

Nákupom získate 512 bodov

Anotácia knihy

The first thirty years of the twentieth century was a key period in the development of Japanese society, during which it began to face directly the political, economic and cultural power of the West in order to establish a modern Japan that was distinctive

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Society & culture: general Social groups

207.32



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: