Kód: 06668467
Explores the relationship between new media, advertising and new media consumers. Tracing the shift from 'mass' media to 'my' media, this work evaluates the social and cultural implications on increased interactivity and consumer ... celý popis
207.73 €
Dostupnosť:
50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.
Nákupom získate 518 bodov
Explores the relationship between new media, advertising and new media consumers. Tracing the shift from 'mass' media to 'my' media, this work evaluates the social and cultural implications on increased interactivity and consumer creativity for the future of advertising. It also includes case studies of advertising campaigns and media.
Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries
207.73 €
Osobný odber Bratislava a 2642 dalších
Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies
Nákupný košík ( prázdny )