Brand Vision Archetypes: Creating Brands With Meaning / Najlacnejšie knihy
Brand Vision Archetypes: Creating Brands With Meaning

Kód: 17603875

Brand Vision Archetypes: Creating Brands With Meaning

Autor Peter Steidl, Kim Boehm

The authors present the neuromarketing foundation underlying the concept and application of Brand Vision Archetypes, clarify important issues including how many archetypes you should work with, how and when to use primary and seco ... celý popis

28.33


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Brand Vision Archetypes: Creating Brands With Meaning

Nákupom získate 71 bodov

Anotácia knihy

The authors present the neuromarketing foundation underlying the concept and application of Brand Vision Archetypes, clarify important issues including how many archetypes you should work with, how and when to use primary and secondary archetypes, how to a

Parametre knihy

28.33

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: