Consumer Behaviour in Action / Najlacnejšie knihy
Consumer Behaviour in Action

Kód: 04519795

Consumer Behaviour in Action

Autor Hume Winzar, Steven D'Alessandro, Peter Ling

Consumer Behaviour in Action introduces students to the fundamental concepts of consumer behaviour in a contemporary context. The text provides a balanced approach as it illustrates theory with practical applications and research ... celý popis

81.10

Bežne: 81.10 €

Ušetríte 0 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Consumer Behaviour in Action

Nákupom získate 200 bodov

Anotácia knihy

Consumer Behaviour in Action introduces students to the fundamental concepts of consumer behaviour in a contemporary context. The text provides a balanced approach as it illustrates theory with practical applications and research methods for understanding consumers. Practical examples and case studies provide global, regional and local industry examples. Extended cases studies covering topics such as Nike, Cricket Australia, Target, and McDonalds in overseas markets, draw together each part of the book to connect the themes discussed and encourage students to develop a deeper understanding of the material. Research and insights from fields such as psychology, sociology and complex systems are included. The accompanying enriched obook (available free with the paperback) and supplementary digital resources provides superior, ready-to-use support for both students and lecturers. Key FeaturesProvides a thorough analysis of consumer behaviour for the future professional.Provides numerous real world examples of marketing in the Australasian region and practical examples from developed and less developed countries.Features perspectives from a range of industry practitioners at various points in their careers. Features a diverse range of organisations, goods and services and covers the social (positive and negative) impact of consumer behaviour.Includes additional examples and videos in the obook.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business studies: general

81.10

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: