Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia / Najlacnejšie knihy
Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia

Kód: 16737017

Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia

Autor Monique Diderich

Recognizing that companies went bust when the market for their products dried up, Levitt set out to learn why. The manifesto he produced aimed to upend conventional wisdom that viewed a company's product as paramount. ... celý popis

9.85


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame do 4 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia

Nákupom získate 25 bodov

Anotácia knihy

Recognizing that companies went bust when the market for their products dried up, Levitt set out to learn why. The manifesto he produced aimed to upend conventional wisdom that viewed a company's product as paramount.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business studies: general

9.85

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: