22 Immutable Laws of Marketing / Najlacnejšie knihy
22 Immutable Laws of Marketing

Kód: 05251826

22 Immutable Laws of Marketing

Autor Al Ries, Jack Trout

There are laws of nature, so why shouldn't there be laws of marketing?§§As Al Ries and Jack Trout-the world-renowned marketing consultants and bestselling authors of Positioning -note, you can build an impressive airplane, but it ... celý popis

19.10

Bežne: 25.51 €

Ušetríte 6.42 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 3 - 5 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe 22 Immutable Laws of Marketing

Nákupom získate 48 bodov

Anotácia knihy

There are laws of nature, so why shouldn't there be laws of marketing?§§As Al Ries and Jack Trout-the world-renowned marketing consultants and bestselling authors of Positioning -note, you can build an impressive airplane, but it will never leave the ground if you ignore the laws of physics, especially gravity. Why then, they ask, shouldn't there also be laws of marketing that must be followed to launch and maintain winning brands? In The 22 Immutable Laws of Marketing , Ries and Trout offer a compendium of twenty-two innovative rules for understanding and succeeding in the international marketplace. From the Law of Leadership, to The Law of the Category, to The Law of the Mind, these valuable insights stand the test of time and present a clear path to successful products. Violate them at your own risk.§

Parametre knihy

19.10

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: