Consumer culture in Purchase context / Najlacnejšie knihy
Consumer culture in Purchase context

Kód: 07174085

Consumer culture in Purchase context

Autor Atieh Bathaee

This book presents a newly-developed scale measuring Consumer Culture in Purchase-Consumption context. Following cross-cultural methodology in Germany and Iran, researcher analyzes the plausible effects of seven cultural dimension ... celý popis

89.17


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Consumer culture in Purchase context

Nákupom získate 222 bodov

Anotácia knihy

This book presents a newly-developed scale measuring Consumer Culture in Purchase-Consumption context. Following cross-cultural methodology in Germany and Iran, researcher analyzes the plausible effects of seven cultural dimensions on main behaviors of consumer: Anticipated regret, Variety-seeking and Quality-consciousness. Contextual elements were included in the model to declare the differences in behaviors of consumers within the two countries of Germany and Iran.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

89.17

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: