Content Strategy Toolkit, The / Najlacnejšie knihy
Content Strategy Toolkit, The

Kód: 09220902

Content Strategy Toolkit, The

Autor Meghan Casey

This go-to guide is ideal for Web design, user experience, business students and any other students tasked with developing clear and consistent content in any medium. It provides guidelines for developing and implementing a conten ... celý popis

41.35

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Content Strategy Toolkit, The

Nákupom získate 103 bodov

Anotácia knihy

This go-to guide is ideal for Web design, user experience, business students and any other students tasked with developing clear and consistent content in any medium. It provides guidelines for developing and implementing a content strategy, and an abundance of examples along with concrete suggestions and action plans for implementing these strategies. In the end, students will be able to: • Tell a cohesive story, which translates into conversions • Stop wasting time and money re-writing the same or similar content over and over • Give customers one clear message that's consistent in all mediums • Determine whether their content is boosting their brand and the bottom line • Develop guidelines that let them say no to unnecessary content that's not on-brand • Keep content up-to-date by improving organization and making the task less time-consuming

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Computing & information technology Graphical & digital media applications Web graphics & design

41.35

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: