Customer Understanding: Three Ways to Put the "Customer" in Customer Experience (and at the Heart of Your Business) / Najlacnejšie knihy
Customer Understanding: Three Ways to Put the

Kód: 26995789

Customer Understanding: Three Ways to Put the "Customer" in Customer Experience (and at the Heart of Your Business)

Autor Annette Franz

Struggling to ensure that the customer is at the center of all your business does?This book is your guide to putting the "customer" in customer experience.Not sure what that means? Well, for starters, too many executives believe t ... celý popis

29.50


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Customer Understanding: Three Ways to Put the "Customer" in Customer Experience (and at the Heart of Your Business)

Nákupom získate 74 bodov

Anotácia knihy

Struggling to ensure that the customer is at the center of all your business does?This book is your guide to putting the "customer" in customer experience.Not sure what that means? Well, for starters, too many executives believe the

Parametre knihy

29.50

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: