Ethics of Journalism / Najlacnejšie knihy
Ethics of Journalism

Kód: 02171761

Ethics of Journalism

Autor Wendy N Wyatt (Ed)

The landscape in which journalists now work is substantially different to that of the twentieth century. The rise of digital and social media necessitates a new way of considering the ethical questions facing practicing journalist ... celý popis

44.11

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Ethics of Journalism

Nákupom získate 109 bodov

Anotácia knihy

The landscape in which journalists now work is substantially different to that of the twentieth century. The rise of digital and social media necessitates a new way of considering the ethical questions facing practicing journalists. This volume considers the various individual, cultural and institutional influences that have an impact on journalistic ethics today. It also examines the links between ethics and professionalism, the organisational promotion of ethical values and the tensions between ethics, freedom of information and speech, and the need to disseminate information. By comparing the theoretical underpinnings of journalistic ethics with a variety of international case studies, this volume provides a comparative global analysis of the ethical challenges faced by the media in the twenty-first century. It will be essential reading for students of journalism and practising journalists.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

44.11

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: