Experience-Based Communication / Najlacnejšie knihy
Experience-Based Communication

Kód: 01570040

Experience-Based Communication

Autor Jens Ornbo, Claus Sneppen, Peter F. Würtz

This book teaches readers how to architect the way their company is experienced at every real-life touchpoint. It explains how to use physical meetings and locations to create an affinity with a given market segment as well as how ... celý popis

70.22


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 12 - 15 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Experience-Based Communication

Nákupom získate 175 bodov

Anotácia knihy

This book teaches readers how to architect the way their company is experienced at every real-life touchpoint. It explains how to use physical meetings and locations to create an affinity with a given market segment as well as how to engage an audience.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business communication & presentation

70.22

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: