Free Innovation / Najlacnejšie knihy
Free Innovation

Kód: 01005896

Free Innovation

Autor Eric Von Hippel

In this book, Eric von Hippel, author of the influential Democratizing Innovation, integrates new theory and research findings into the framework of a "free innovation paradigm.ż Free innovation, as he defines it, involves innovat ... celý popis

33.42

Bežne: 38.57 €

Ušetríte 5.16 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Free Innovation

Nákupom získate 82 bodov

Anotácia knihy

In this book, Eric von Hippel, author of the influential Democratizing Innovation, integrates new theory and research findings into the framework of a "free innovation paradigm.ż Free innovation, as he defines it, involves innovations developed by consumers who are self-rewarded for their efforts, and who give their designs away "for free.ż It is an inherently simple grassroots innovation process, unencumbered by compensated transactions and intellectual property rights. Free innovation is already widespread in national economies and is steadily increasing in both scale and scope. Today, tens of millions of consumers are collectively spending tens of billions of dollars annually on innovation development. However, because free innovations are developed during consumers' unpaid, discretionary time and are given away rather than sold, their collective impact and value have until very recently been hidden from view. Free innovation has both advantages and drawbacks. The best solution, von Hippel and his colleagues argue, is a division of labor between free innovators and producers, enabling each to do what they do best. The result will be both increased producer profits and increased social welfareża gain for all.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business innovation

33.42

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: