Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series) / Najlacnejšie knihy
Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)

Kód: 16122380

Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)

Autor Nick Morgan, Cialdini, Robert B., PhD, Linda A. Hill, Nancy Duarte

Changing hearts is an important part of changing minds. With research into how appeals to human emotion can help you make your case and earn authority as a leader, this book presents both comprehensive frameworks for developing a ... celý popis

14.07

Bežne: 15.66 €

Ušetríte 1.59 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 3 - 5 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)

Nákupom získate 35 bodov

Anotácia knihy

Changing hearts is an important part of changing minds. With research into how appeals to human emotion can help you make your case and earn authority as a leader, this book presents both comprehensive frameworks for developing a influence and small, simple tactics that you can use to convince others every day.--

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business negotiation

14.07

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: