Intangibles in Competition and Cooperation / Najlacnejšie knihy
Intangibles in Competition and Cooperation

Kód: 04600670

Intangibles in Competition and Cooperation

Autor P. Banerjee, F. Richter

The management of intangibles in cooperation and competition engenders and encompasses a dynamic nexus of organizational learning, innovation, and capabilities. This book is a major step forward in grasping and developing the theo ... celý popis

147.76

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Intangibles in Competition and Cooperation

Nákupom získate 365 bodov

Anotácia knihy

The management of intangibles in cooperation and competition engenders and encompasses a dynamic nexus of organizational learning, innovation, and capabilities. This book is a major step forward in grasping and developing the theory of intangibles. Contributions on theoretical proposals, empirical findings and case studies from Asia and Europe challenge the dominant Anglo-American paradigms and cooperation and competition are redefined in the light of Euro-Asian experience on managing intangibles. Parthasarati Banerjee and Frank-JA rgen Richter present here an exciting collection of Euro-Asian perspectives on 'intangibles in cooperation and competition' which set out a new agenda for both the researcher and the manager. The reader is encouraged to consider u What constitutes assets in a knowledge society u How mergers and acquisitions and organizational restructuring are related to intangibles u Whether organizational boundaries still remain u The role of concepts and imagination in innovation u How market making, competition and strategic moves are related u How to share and transfer knowledge and other intangible across cultures and countries u Issues of creativity management and managing social resources The contributors are experts in the field of intangibles, knowledge management, and its applications in Asia and Europe. They ask fundamental questions and challenge common assumptions, demonstrating that North American dominated economic wisdom may find a useful corrective in an Euro-Asian approach by focusing on the mighty leverage of intangibles. A challenging, provocative, readable study and analysis, this book will be useful for students on MBA and Asian Management programs, and will be a valuable reference for managers seeking to broaden their understanding of intangibles-management issues.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business competition

147.76

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: