Open Innovation / Najlacnejšie knihy
Open Innovation

Kód: 04233125

Open Innovation

Autor Henry Chesbrough

In today's information-rich environment, companies can no longer afford to rely entirely on their own ideas to advance their business, nor can they restrict their innovations to a single path to market. As a result, says Harvard B ... celý popis

33.29

Bežne: 41.13 €

Ušetríte 7.85 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Open Innovation

Nákupom získate 82 bodov

Anotácia knihy

In today's information-rich environment, companies can no longer afford to rely entirely on their own ideas to advance their business, nor can they restrict their innovations to a single path to market. As a result, says Harvard Business School Professor Henry W. Chesbrough, the traditional model for innovation--which has been largely internally focused, closed off from outside ideas and technologies--is becoming obsolete. Emerging in its place is a new paradigm, "open innovation," which strategically leverages internal and external sources of ideas and takes them to market through multiple paths. This path-breaking analysis is based on extensive field research, academic study, and the author's own longtime experience working in Silicon Valley. Through rich descriptions of the innovation processes of Xerox, IBM, Lucent, Intel, Merck, and Millennium, and the many spin-offs that have emerged from these firms, Open Innovation shows how a company can use its business model to identify a more enlightened role for R&D in a world of abundant information, better manage and access intellectual property, advance its current business, and grow its future business. Arguing that companies in all industries must transform the way they commercialize knowledge, Chesbrough convincingly shows how open innovation can unlock the latent economic value in a company's ideas and technologies.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

33.29

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: