Power factor typology through Organizational and Network analysis / Najlacnejšie knihy
Power factor typology through Organizational and Network analysis

Kód: 01915608

Power factor typology through Organizational and Network analysis

Autor Nikolaos Hasanagas

Who can be powerful and when? Power is a function of network and organizational characteristics and therefore denies an actor (e.g. a NGO or trade union) to be powerful in all networks. To prove this idea, power and institutional ... celý popis

28.45

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Power factor typology through Organizational and Network analysis

Nákupom získate 72 bodov

Anotácia knihy

Who can be powerful and when? Power is a function of network and organizational characteristics and therefore denies an actor (e.g. a NGO or trade union) to be powerful in all networks. To prove this idea, power and institutional theories as well as organizational models will come into use while proposing different types of power factors. Such factors include combinations of organizational and network characteristics that combine to produce high power synergy and low inconsistency. The first dimension of power is trust: the trustee leads the one who trusts. The second dimension is financial incentive: the gift giver influences the gift receiver. The third dimension is irreplaceability. The typology of power factors (organizational and network characteristics) was derived from both inductive and deductive processes. By using statistics-based vector algebra as a basis for the methodology, a survey covering 12 environmental policy networks in 8 European countries was conducted and more knowledge on power was obtained.

Parametre knihy

28.45

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: