Principles of Marketing Engineering and Analytics / Najlacnejšie knihy
Principles of Marketing Engineering and Analytics

Kód: 16883680

Principles of Marketing Engineering and Analytics

Autor Gary L Lilien

The 21st century business environment demands more analysis and rigor in marketing decision making. And the business press is abuzz with the wonders of analytics. Increasingly, marketing decision making is becoming like design eng ... celý popis

57.65


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Principles of Marketing Engineering and Analytics

Nákupom získate 145 bodov

Anotácia knihy

The 21st century business environment demands more analysis and rigor in marketing decision making. And the business press is abuzz with the wonders of analytics. Increasingly, marketing decision making is becoming like design engineering- putting together

Parametre knihy

57.65

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: