Retail Internationalization in China / Najlacnejšie knihy
Retail Internationalization in China

Kód: 04553634

Retail Internationalization in China

Autor Lisa Qixun Siebers

China is potentially the largest retail market in the world, attracting unprecedented attention from international retailers. Many experts claim that success in China not only provides access to this enormous market, but improves ... celý popis

70.87


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 12 - 17 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Retail Internationalization in China

Nákupom získate 175 bodov

Anotácia knihy

China is potentially the largest retail market in the world, attracting unprecedented attention from international retailers. Many experts claim that success in China not only provides access to this enormous market, but improves the capabilities of international retailers to succeed globally. Yet little research has been published on the expansion process of international retailers operating in China. Lisa Qixun Zhang fills this gap with her case study research and the presentation of a new theoretical model focusing on retailers' post-entry stage of internationalization. Her model provides an indispensible link between previous research on pre-entry and entry stages of retailer internationalization and future research on retailers' performance. Based on empirical results the author also offers pragmatic advice including: * adapting to the local cultural and regulatory environment; * identifying and evaluating locations for new international retailing operations; * establishing a bridgehead for such operations; * expansion and market development; and * the challenges of learning from experience.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Distributive industries

70.87

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: