Understanding the Marketing Exceptionality of Prestige Perfumes / Najlacnejšie knihy
Understanding the Marketing Exceptionality of Prestige Perfumes

Kód: 18843059

Understanding the Marketing Exceptionality of Prestige Perfumes

Autor Horoszko Nithda, David Moskowitz, Howard Moskowitz

Women have an affinity with the brand of perfume they wear. People often hold strong emotional connections to different scents, such as their mother's perfume or the body spray they wore as a teen. Despite huge marketing budgets, ... celý popis

87.07


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Understanding the Marketing Exceptionality of Prestige Perfumes

Nákupom získate 219 bodov

Anotácia knihy

Women have an affinity with the brand of perfume they wear. People often hold strong emotional connections to different scents, such as their mother's perfume or the body spray they wore as a teen. Despite huge marketing budgets, the launches of establi

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Distributive industries

87.07

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: