Teaching Contemporary British Broadcasting / Najlacnejšie knihy
Teaching Contemporary British Broadcasting

Kód: 01355985

Teaching Contemporary British Broadcasting

Autor Rachel Viney

Written by a broadcasting industry insider, this book introduces this complex and fascinating area to students, illustrating how an informed understanding of broadcasting structures can enhance the study of specific areas of broad ... celý popis

79.35

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Teaching Contemporary British Broadcasting

Nákupom získate 198 bodov

Anotácia knihy

Written by a broadcasting industry insider, this book introduces this complex and fascinating area to students, illustrating how an informed understanding of broadcasting structures can enhance the study of specific areas of broadcast output. The guide provides a comprehensive overview of significant events and trends in British broadcasting in recent years and looks forward to the future. In clear and straigtforward language, it explains and sets in context major developments, such as the Broadcasting Act of 1990 and the new Communications Bill; it profiles and explains the role of various broadcasting organizations; and it thoroughly explores key concepts, such as audience classification and scheduling.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

79.35

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: