Teaming a Product and a Global Market / Najlacnejšie knihy
Teaming a Product and a Global Market

Kód: 04812620

Teaming a Product and a Global Market

Autor Graham Gibbs

This volume describes how one company broke into the global commercial market and became an industry leader. Beginning with a single product and building on each subsequent success, Canadian Marconi Company was able to successfull ... celý popis

74.06

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Teaming a Product and a Global Market

Nákupom získate 183 bodov

Anotácia knihy

This volume describes how one company broke into the global commercial market and became an industry leader. Beginning with a single product and building on each subsequent success, Canadian Marconi Company was able to successfully launch other products against incredible odds in a very competitive, high technology marketplace. Spanning a 20-year period, the book details Marconi's transition from being primarily a military supplier to becoming a larger, commercial force. Part 1 of the text describes the initial business venture, the obstacles Marconi faced, their few early successes, and their numerous initial setbacks. Part 2 begins with Marconi's first major success: a large and prestigious contract with Pan American World Airways. Using this as a spring board, the book elaborates on how Marconi capitalized on their newfound commercial success to become a global leader through increased exposure and new product development. This story not only details one company's business venture, but also outlines and expands on proven methods for corporate and individual success.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Manufacturing industries

74.06

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: