The Big Book of Perfume - For an olfactory culture / Najlacnejšie knihy
The Big Book of Perfume - For an olfactory culture

Kód: 34415394

The Big Book of Perfume - For an olfactory culture

Autor Le collectif nez

All About Perfume is an accessible reference guide which invites readers to discover olfactory culture. A work of reference in France, the book is now available in English.The global perfume industry is worth 45 billion dollars, a ... celý popis

48.70

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe The Big Book of Perfume - For an olfactory culture

Nákupom získate 122 bodov

Anotácia knihy

All About Perfume is an accessible reference guide which invites readers to discover olfactory culture. A work of reference in France, the book is now available in English.The global perfume industry is worth 45 billion dollars, and each year around 2,000 new fragrances are launched worldwide. However, aside from often superficial and reductive communications, the perfume industry has long enjoyed keeping secrets and has cultivated a talent for maintaining mystery. What are perfumes composed of? Who are the perfumers behind these fragrances and what is their everyday work like? What happens between the conception of an idea in the mind of a director, project manager or fashion designer and the arrival of a new bottle on the shelves? What differences are there between a popular brand distributed on a large scale and a smaller company whose products are only available in a handful of stores? Once a perfume is launched, how does it survive the test of time? For the first time, a book – created by the Nez collective – answers the questions you have never dared to ask. Discover the history of perfumery across the centuries, follow the perfume production chain from conception to manufacturing and take a behind-the-scenes look at a complex and constantly evolving industry. Fully illustrated, All About Perfume is an ambitious and demanding work, but accessible to all, from aficionados to those who are simply curious. The voluntarily transparent and informative tone combats clichés and preconceived ideas and goes against writing that is often intimidating or unclear. Translated from French by Philippa Bowe and Annie Tate-Harte

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po francúzsky ARTS ET BEAUX LIVRES Beaux livres illustrés (histoire, nature, mode, transports…) Mode, textile, parfums, bijoux, joaillerie, montres

48.70

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: