TV's Betty Goes Global / Najlacnejšie knihy
TV's Betty Goes Global

Kód: 01222020

TV's Betty Goes Global

Autor Janet McCabe

Premiering in 2006,Ugly Betty, the award-winning US hit show about unglamorous but kind-hearted Betty Suarez (America Ferrera),is the latest incarnation of a worldwide phenomenon that started life as a Colombian telenovela,Yo soy ... celý popis

40.48

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe TV's Betty Goes Global

Nákupom získate 101 bodov

Anotácia knihy

Premiering in 2006,Ugly Betty, the award-winning US hit show about unglamorous but kind-hearted Betty Suarez (America Ferrera),is the latest incarnation of a worldwide phenomenon that started life as a Colombian telenovela,Yo soy Betty,la fea, back in 1999. The tale of the ugly duckling has since taken an extraordinary global journey and become the most successful telenovela to date. This groundbreaking book asks what the Yo soy Betty,la fea/Ugly Betty phenomenon can tell us about the international circulation of locally produced TV fictions as the Latin American telenovela is sold to,and/or re-made-officially and unofficially-for different national contexts. The contributors explore what Betty has to say about the tensions between the commercial demands of multimedia conglomerates and the regulatory forces of national broadcasters as well as the international ambitions of national TV industries and their struggle in competitive markets. They also investigate what this international trade tells us about cultural storytelling and audience experience,as well as ideologies of feminine beauty and myths of female desire and aspiration. TV's Betty Goes Global features original interviews with buyers and schedulers,writers,story editors and directors,including the creator of Yo soy Betty, la fea, Fernando Gaitan

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Society & culture: general Media studies

40.48

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: