Kód: 21260809
Lars Kolind turned Oticon, a struggling hearing aid company, into one of the most revolutionary businesses of our time by rethinking the concept of management. In this book, he rethinks business in the digital age together with Ja ... celý popis
20.60 €
Dostupnosť:
50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle titul naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.
Nákupom získate 52 bodov
Lars Kolind turned Oticon, a struggling hearing aid company, into one of the most revolutionary businesses of our time by rethinking the concept of management. In this book, he rethinks business in the digital age together with Jacob B tter, a digital n
20.60 €
Osobný odber Bratislava a 2642 dalších
Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies
Nákupný košík ( prázdny )
Nachádzate sa: