Channel 4 / Najlacnejšie knihy
Channel 4

Kód: 05096311

Channel 4

Autor Dorothy Hobson

In November 2007, Channel 4 will be twenty-five years old. Today, such TV events as the 'Big Brother/Jade Goody Affair' have put the channel itself at the centre of public debate. Yet during its foundation years on British screens ... celý popis

35.68

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Channel 4

Nákupom získate 89 bodov

Anotácia knihy

In November 2007, Channel 4 will be twenty-five years old. Today, such TV events as the 'Big Brother/Jade Goody Affair' have put the channel itself at the centre of public debate. Yet during its foundation years on British screens, Channel 4 was seen as more controversial and dangerous than this. Published for Channel 4's 25th anniversary, this book explores the channel's most important foundation period, under its inspirational first Chief Executive, Jeremy Isaacs. Charged by Parliament to be innovative, experimental, and educational, the new channel had to attract audiences and make a space for new voices. Did it fulfill its brief? It also assesses the legacy of the channel and asks: has it changed the nature of British television, and has the enfant terrible grown up, or is it still a youthful rebel?Dorothy Hobson had unique access to Channel 4 and the team involved in developing it, the ITV companies and fledgling independent producers over its foundation years. Accessibly written, her book uses the words and stories of those involved, and vividly reviews the new channel's successes, problems, adversities, as well as audiences' and press responses to television's new baby and its programmes.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

35.68

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: